Transpunerea Directivelor – Obligatorie

Imprimare

Intr-o societate manata de globalizare si intr-o Uniune Europeana bazata pe corelare, transpunerea directivelor si implementarea acestora a devenit un "must" al prezentului.

Legislatii diferite, prevederi identificate in sute de acte normative, transpunerea directivelor este astazi o provocare pentru functionarul public insarcinat cu aceasta obligatie.

Uniunea Europeana cere din acesta perspectiva:

  • Exprimarea pozitiei nationale;
  • Demonstrarea oportunitatii transpunerii;
  • Implementarea politicilor europene.

In acest context, EuRefer East propune platforma de transpunere a directivelor oferita de Centrul European de Transpunere, o platform care efectueaza transpunere asistata de computer, un table unic de corelare si un modul de evaluare reciproca.

Un program cu o baza de date gigant, unde se regasesc legislatii din toate Statele Membre ale Uniunii Europene, mii de directive si posibilitatea ca toate acestea sa fie accesate si comparate in doar cateva minute.

Utilizatorul are acces la legislatia nationala si a Statelor Membre care transpune si implementeaza directiva selectionata, avand astlfel posibilitatea de a stabili ce anume trebuie facut, unde si totodata de a selectiona care este cea mai potrivita practica pentru statul in cauza, dintre toate practicile intalnite in UE.

(Sursa: EuRefer East)

Directorul general al Aeroportului International Cluj-Napoca, David Ciceo, ales membru în conducerea Consiliului Internaţional al Aeroporturilor, Regiunea Europa (ACI Europe)

Imprimare

Domnul David Ciceo, Director General al Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca şi Preşedintele Asociaţiei Aeroporturilor din România a fost ales membru în board-ul ACI Europe (Consiliul Internaţional al Aeroporturilor, Regiunea Europa), în cadrul celei de a 21-a Adunări Generale care a avut loc la Lisabona în perioada 15-17 iunie 2011.

Alegerea Domnului Ciceo în conducerea forului european este o realizare remarcabilă pentru aviaţia civilă din România luând în considerare importanţa ACI Europe în reprezentarea intereselor, orientarea şi susţinerea activităţii aeroporturilor din Europa.

Organizaţie cu profil aviatic cu sediul la Bruxelles, ACI Europe reuneşte interesele a 400 de aeroporturi din Europa care înregistrează anual peste 90% din traficul aerian al continentului european. ACI Europe promovează transferul informaţional la nivelul industriei aeroportuare europene şi reprezintă interesele aeroporturilor în faţa instituţiilor politice şi de aviaţie comunitare. Aeroporturile membre deservesc peste 1,5 miliarde de pasageri şi 15, 8 milioane tone de marfă anual.

(Sursa: Aeroportul International Cluj-Napoca)

OACI si WCO si-au unit fortele pentru a intari securitatea transportului aerian de marfuri

Imprimare

Organizatia Aviatiei Civile Internationale (OACI) si Organizatia Mondiala a Vamilor (WCO) au semnat un Memorandum de Intelegere (MoU) pentru a spori cooperarea in vederea protejarii transportului aerian de marfuri de actele de terorism sau alte actuni cu caracter asemanator.

Cooperarea dintre cele doua organizatii se va concentra asupra alinierii cadrului de reglementare cu privire la transportul de marfuri si va include schimbul electronic de date, schimbul de informatii la niveluri diferite (Guvern – Guvern; Vama – Vama; Vama – Industrie), pregatirea si educarea personalului si gestionarea riscului.

Experti din cadrul celor doua organizatii vor explora gestionarea riscului in ceea ce priveste transportul aerian de marfuri pentru a identifica posibilele amenintari si pentru a implementa masurile de securitate necesare.

De la 1 iulie 2011, noi standard OACI, mult mai severe, au intrat in vigoare cu privire la transportul de marfuri. Acestea includ obligatia Statelor Membre de a stabili un proces de securitate al lantului de aprovizionare.

(Sursa: OACI)

Primul zbor comercial cu combustibil "bio"

Imprimare

O aeronava Boeing 737-800, apartinand companiei KLM, a efectuat un zbor de la Amsterdam la Paris, utilizand pentru prima data un amestec de 50% combustibil alternativ (biokerosen) si 50% combustibil conventional, avand la bord un numar de 171 de pasageri.

Reprezentantii companiei KLM au declarat ca a fost "prima companie aeriana din lume" care a operat un zbor comercial utilizand acest tip de amestec. Totodata, KLM a anuntat ca pana in luna Septembrie 2011, va mai incepe operarea a inca 200 de zboruri pe aceeasi ruta, utilizand acelasi tip de amestec de combustibil.

Pentru zborul mai sus amintit, KLM a utilizat un combustibil bazat pe ulei produs din grasime animala non-alimentara, procesat de catre Dynamic Fuels. British Airways, Virgin Atlantic si Continental au operat la randul lor zboruri comerciale utilizand in parte combustibil alternativ si in parte combustibil conventional.

Companiile aeriene europene au un interes major in utilizarea combustibililor alternativi datorita faptului ca Uniunea Europeana impune Statelor Membre si operatorilor aerieni sa reduca emisiile de dioxid de carbon cu pana la 3% pana in anul 2012.

(Sursa: Business and Leadership)

I like very much this iPage Hosting Review because this is based on customer experience. If you need reliable web hosting service check out top list.
Copyright © 2017 Team Aviation Solution. Toate drepturile rezervate.


designed by adrastea.ro